woensdag 6 januari 2010

Notes van vandaag



Hoi Erik

Hier de foto's van vandaag.




Ik denk dat we erg goede voortgang hebben gemaakt. Ik ben begonnen met uitzoeken waar we allemaal rekening mee moeten houden wat betreft projectstructuur planning etc. Ook heb ik uiteengezet wat ik denk dat we al hebben maar daarnaast ook wat we juist nog missen. Hier kunnen we dan morgen uit gaan selecteren zodat we in die 5 min alles kwijt kunnen wat we er over willen brengen.

Ik heb ook naar de rollen zitten kijken. Ik zou zelf veel met prototyping bezig willen zijn en het gamedesign naast projectleiding. Ik wil in de productie periode wel met art helpen en level implementatie.

Ik denk dat we bovenal een goede artist en nog een developer nodig hebben. Voor soundesign denk ik dat we misschien wel wegkomen met iemand die ook een ander team helpt. De rol van sound is vooral ondersteunend en om de verschillende fases en de eindes daarvan aantekondigen denk ik.

Hier mijn notes:



Maja dat zijn mijn opmerkingen. Ben benieuwd om te horen hoe je er zelf tegen aan kijkt morgen :)

Ciau ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.